Ucz się od najlepszych

Zajęcia prowadzą doświadczeni badacze, dydaktycy i praktycy. Oto część z nich.

Sprawdź z kim spotkasz się na zajęciach!


1.png

dr hab. Elena Mieszajkina, prof. uczelni

Przewodnicząca Rady Programowej kierunku Zarządzanie, kierownik Katedry Zarządzania. Autorka książki „Współczesne trendy w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami” oraz wielu artykułów naukowych. Specjalizuje się w przedsiębiorczości indywidualnej i organizacyjnej, zarządzaniu przedsiębiorczym oraz cyfryzacji i digitalizacji. Prowadząc zajęcia stara się inspirować studentów do odkrywania innowacyjnych metod zarządzania i rozwijania kompetencji cyfrowych.

Prowadzone przedmioty: Nauki o organizacji, Zarządzanie przedsiębiorcze, Przedsiębiorczość, Podstawy zarządzania

Zainteresowania naukowe: zarządzanie przedsiębiorcze, cyfryzacja przedsiębiorstw, kompetencje cyfrowe 


ms1.jpg

dr Mariusz Sobka, prof. uczelni

Ekspert z obszaru zarządzania zmianą. Autor podręcznika „Zarządzanie procesem wprowadzania zmian w organizacjach”. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na nowoczesnych koncepcjach zarządzania, procesach decyzyjnych oraz kompetencjach menedżerskich. Profesor Sobka jest zaangażowany w rozwój studentów i wspiera ich w osiąganiu sukcesów akademickich i zawodowych.

Prowadzone przedmioty: Zarządzanie zmianą, Autoprezentacja, Grafika biznesowe, Koncepcje zarządzania, Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu

Zainteresowania naukowe: nowoczesne koncepcje zarządzania, zarządzanie procesem wprowadzania zmian, kompetencje menedżerskie, procesy decyzyjne i informacyjne w organizacjach, grafika biznesowa


3.png

dr hab. Barbara Mazur, prof. uczelni

Ogromny dorobek naukowy Pani Profesor trudno ująć w krótkich słowach. Autorka książki „Management. Diversity for Sustainability” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych. Jej prace badawcze dotyczą zarządzania różnorodnością kulturową, zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi oraz humanistycznej odpowiedzialności biznesu. Profesor Mazur zachęca studentów do podejmowania wyzwań związanych z zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością społeczną.

Prowadzone przedmioty: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Etyka badań naukowych, Organizacja pracy zespołowej

Zainteresowania naukowe: zarządzanie różnorodnością kulturową, zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkimi, społeczna i humanistyczna odpowiedzialność biznesu, zarządzanie przedsiębiorstwami społecznymi


bez_nazwy_200_x_200_px.jpg

dr inż. Leszek Panasiewicz

Ceniony specjalista w dziedzinie zarządzania wiedzą i digitalizacji procesów organizacyjnego uczenia się. Jego zainteresowania naukowe obejmują także kulturę organizacyjną, twórczość i innowacyjność, a także kluczowe kompetencje i zdolności dynamiczne organizacji. Jest autorem książki „Twórczość organizacyjna” oraz wielu artykułów naukowych. Jego pasja do nauki i praktyczne podejście do zarządzania inspirują studentów do odkrywania nowych możliwości i kreatywnego rozwiązywania problemów.

Prowadzone przedmioty: Heurystyka i myślenie twórcze, Wprowadzenie do innowacyjności, Projektowanie i wdrażanie innowacji, Zarządzanie wiedzą oraz Zarządzanie potencjałem społecznym

Zainteresowania naukowe: zarządzanie wiedzą, digitalizacja procesów organizacyjnego uczenia się, kultura organizacyjna, twórczość i innowacyjność, kluczowe kompetencje i zdolności dynamiczne organizacji 


12.png

dr inż. Agnieszka Walczak-Skałecka

Strateżka, badaczka, konsultantka biznesowa, autorka. Interesuje ją człowiek i integrowanie działań na styku biznesu, komunikacji i designu, prowadzące do projektowania wartościowych doświadczeń i efektywnych rozwiązań, które są komuś potrzebne. Bada historie, które o sobie opowiadamy. Doradza markom osobistym, produktowym, małym i średnim przedsiębiorstwom. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Politechniki Lubelskiej.

Prowadzone przedmioty: Rozwój osobisty i zawodowy, Efektywna komunikacja w zespole

Zainteresowania naukowe: zarządzanie humanistyczne, marka osobista 

Wizytówka POLLUB | LinkedIn | a.skalecka@pollub.pl


bez_nazwy_200_x_200_px.png

dr hab. Barbara Szymoniuk, prof. uczelni

Wyróżniona w konkursie Dydaktyk Roku 2023 na Wydziale Zarządzania. Autorka książki „Komunikacja marketingowa w klastrach i uwarunkowania jej skuteczności” oraz wielu artykułów naukowych. Jej zainteresowania naukowe obejmują marketing w gospodarce obiegu zamkniętego i komunikację marketingową. Profesor Szymoniuk pomaga studentom zrozumieć jak skutecznie komunikować się na rynkach globalnych i wdrażać zrównoważone strategie marketingowe.

Prowadzone przedmioty: Komunikacja marketingowa, Marketing Międzynarodowy

Zainteresowania naukowe: zintegrowana komunikacja marketingowa, zrównoważona komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, marketing w gospodarce obiegu zamkniętego


fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"
PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17