Zajęcia prowadzą doświadczeni badacze, dydaktycy i praktycy. Oto część z nich.
Sprawdź z kim spotkasz się na zajęciach!
dr hab. Elena Mieszajkina, prof. uczelni Przewodnicząca Rady Programowej kierunku Zarządzanie, kierownik Katedry Zarządzania. Autorka książki „Współczesne trendy w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami” oraz wielu artykułów naukowych. Specjalizuje się w przedsiębiorczości indywidualnej i organizacyjnej, zarządzaniu przedsiębiorczym oraz cyfryzacji i digitalizacji. Prowadząc zajęcia stara się inspirować studentów do odkrywania innowacyjnych metod zarządzania i rozwijania kompetencji cyfrowych. Prowadzone przedmioty: Nauki o organizacji, Zarządzanie przedsiębiorcze, Przedsiębiorczość, Podstawy zarządzania Zainteresowania naukowe: zarządzanie przedsiębiorcze, cyfryzacja przedsiębiorstw, kompetencje cyfrowe |
dr Mariusz Sobka, prof. uczelni Ekspert z obszaru zarządzania zmianą. Autor podręcznika „Zarządzanie procesem wprowadzania zmian w organizacjach”. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na nowoczesnych koncepcjach zarządzania, procesach decyzyjnych oraz kompetencjach menedżerskich. Profesor Sobka jest zaangażowany w rozwój studentów i wspiera ich w osiąganiu sukcesów akademickich i zawodowych. Prowadzone przedmioty: Zarządzanie zmianą, Autoprezentacja, Grafika biznesowe, Koncepcje zarządzania, Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu |
dr hab. Barbara Mazur, prof. uczelni Ogromny dorobek naukowy Pani Profesor trudno ująć w krótkich słowach. Autorka książki „Management. Diversity for Sustainability” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych. Jej prace badawcze dotyczą zarządzania różnorodnością kulturową, zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi oraz humanistycznej odpowiedzialności biznesu. Profesor Mazur zachęca studentów do podejmowania wyzwań związanych z zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością społeczną. Prowadzone przedmioty: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Etyka badań naukowych, Organizacja pracy zespołowej Zainteresowania naukowe: zarządzanie różnorodnością kulturową, zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkimi, społeczna i humanistyczna odpowiedzialność biznesu, zarządzanie przedsiębiorstwami społecznymi |
dr inż. Leszek Panasiewicz Ceniony specjalista w dziedzinie zarządzania wiedzą i digitalizacji procesów organizacyjnego uczenia się. Jego zainteresowania naukowe obejmują także kulturę organizacyjną, twórczość i innowacyjność, a także kluczowe kompetencje i zdolności dynamiczne organizacji. Jest autorem książki „Twórczość organizacyjna” oraz wielu artykułów naukowych. Jego pasja do nauki i praktyczne podejście do zarządzania inspirują studentów do odkrywania nowych możliwości i kreatywnego rozwiązywania problemów. Prowadzone przedmioty: Heurystyka i myślenie twórcze, Wprowadzenie do innowacyjności, Projektowanie i wdrażanie innowacji, Zarządzanie wiedzą oraz Zarządzanie potencjałem społecznym Zainteresowania naukowe: zarządzanie wiedzą, digitalizacja procesów organizacyjnego uczenia się, kultura organizacyjna, twórczość i innowacyjność, kluczowe kompetencje i zdolności dynamiczne organizacji |
dr inż. Agnieszka Walczak-Skałecka Strateżka, badaczka, konsultantka biznesowa, autorka. Interesuje ją człowiek i integrowanie działań na styku biznesu, komunikacji i designu, prowadzące do projektowania wartościowych doświadczeń i efektywnych rozwiązań, które są komuś potrzebne. Bada historie, które o sobie opowiadamy. Doradza markom osobistym, produktowym, małym i średnim przedsiębiorstwom. Adiunkt w Katedrze Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Prowadzone przedmioty: Rozwój osobisty i zawodowy, Efektywna komunikacja w zespole Zainteresowania naukowe: zarządzanie humanistyczne, marka osobista |
dr hab. Barbara Szymoniuk, prof. uczelni Wyróżniona w konkursie Dydaktyk Roku 2023 na Wydziale Zarządzania. Autorka książki „Komunikacja marketingowa w klastrach i uwarunkowania jej skuteczności” oraz wielu artykułów naukowych. Jej zainteresowania naukowe obejmują marketing w gospodarce obiegu zamkniętego i komunikację marketingową. Profesor Szymoniuk pomaga studentom zrozumieć jak skutecznie komunikować się na rynkach globalnych i wdrażać zrównoważone strategie marketingowe. Prowadzone przedmioty: Komunikacja marketingowa, Marketing Międzynarodowy Zainteresowania naukowe: zintegrowana komunikacja marketingowa, zrównoważona komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, marketing w gospodarce obiegu zamkniętego |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
"PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej" POWR.03.05.00-00-Z036/17